Customer Journey door Leiden

doorPur Sang

Customer Journey door Leiden

Afgelopen dinsdag brachten wij een bedrijfsbezoek aan Centrum Management Leiden. De dag ging om 1 uur van start met een korte introductie. Zo werd ons verteld dat je de stad eigenlijk als een warenhuis zou moeten zien. Na dit verhaal en een vragenronde (onder het genot van croissantjes en stroopwafels) gingen we de stad zelf in. We gingen namelijk de customer journey van Leiden beoordelen, wat valt ons op, wat gaat er goed, wat missen we en wat is er onduidelijk? Om de complete ervaring van de stad op te doen kregen we 3 uur de tijd en 45 euro mee op zak! Het weer was echt heerlijk, we hebben de Leidse steegjes bewandeld en beoordeeld en hebben lekker op een terras genoten van een drankje! Achteraf hebben we de resultaten nog even nabesproken en zijn we achter wat nieuwe (reeds geheime) plannen gekomen. Kortom; een zonnige, gezellige en interessante dag!

Over de auteur

Pur Sang administrator